Obchodni podmínky

Tyto obchodní podmínky se řídí zákony ČR

SPOLEČNOST

Název: Dony food s.r.o., Sídlo: Velehradská Třída 798, 686 01 , Uherské Hradiště, IČO: 108 81 247

PŘEDMĚT ČINNOSTI

Předmětem činnosti je rozvoz pizzy, jednoduchých jídel a nápojů do domácností a firem. PRODUKTY Fotografie nabízených výrobků jsou pouze ilustrační. Nabízené zboží může být dočasně vyprodáno. V těchto případech vám bude nabídnuta alternativa. Nápoje se rozvážejí pouze při objednávce jídla.

  DORUČENÍ OBJEDNÁVEK

Objednávku produktů a zboží doručujeme v co nejkratší době. Doba dodání je od 30 minut do 90 minut. V případě nenadálých situací, které ovlivní zpoždění dodávky (dopravní komplikace, nehoda, zhoršené povětrnostní vlivy atd.),může dojít k opoždění objednávky. V tomto případě zákazníka informujeme o čase dodání. Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (krádež, výpadek energií, přerušení dodávky vody atd.), nenese Provozovatel zodpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu. Hmotnost veškerých jídel jsou uváděny v syrovém stavu. Objednávku doručujeme ke vchodovým dveřím. Cena dopravného, se může lišit v závislosti na vzdálenosti či časové náročnosti dojezdu od provozovny na adresu doručení. O ceně dopravného a době doručení je zákazník předem informován v nabídce. Zákazník má možnost osobního vyzvednutí objednávky na provozovně. V případě prodeje alkoholických nápojů, bude při předání probíhat kontrola věku.

OTEVÍRACÍ DOBA A ROZVOZ

Otevírací doba je uvedena v nabídce a může být změněn. Telefonické i on-line objednávky se přijímají pouze v otevírací době. Provozovatel si vyhrazuje právo stanovit individuální výši minimální objednávky jídla (nápoje a přílohy nevozíme samostatně) a právo nerozvážet do některých oblastí. O minimální výši objednávky je zákazník předem informován v nabídce, při nesplnění této podmínky nebude objednávku systém akceptovat.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Za produkty a služby je možno platit on-line kartou nebo v hotovosti, gastrostravenkami (Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Dejeuner), při doručení objednávky. Pizza TARA si vyhrazuje právo do zbylé hodnoty stravenek peníze nevracet. Zákazníkům doporučujeme ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. Kurýři z bezpečnostních důvodů u sebe nemají více než 1000,- Kč v hotovosti. Prosíme tedy, abyste v případě platby bankovkou 1000,- Kč a vyšší uváděli tuto skutečnost do poznámky, případně o tom provozovnu informovali telefonicky.  Veškeré platby jsou prováděny v české měně (CZK).

REKLAMACE

Doporučujeme na místě zkontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. V případě nejasností nutno neprodleně kontaktovat provozovnu na telefonu 773 102 102 nebo mailu info@pizzatara.cz. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna zboží. Nové zboží bude dodáno v co nejkratším termínu. Zboží lze reklamovat pouze v den, kdy bylo zakoupeno. Na reklamované objednávky z předchozích dní nelze brát zřetel. Zákazník má v mimosoudním řešení právo obrátit se na třetí stranu, tou třetí stranou je Česká obchodní inspekce. www.coi.cz

  AKCE, SPECIÁLNÍ NABÍDKY, SLEVY

Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv odvolat, ukončit nebo zrušit jakoukoliv akci, speciální nabídku nebo slevu a to bez možnosti jakékoliv finanční nebo jiné náhrady.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Z hlediska nabízeného sortimentu služeb není možné od smlouvy odstoupit bez souhlasu provozovny. V případě, že zákazník brání úmyslně či neúmyslně převzetí zboží (nebere telefon, chybně zadá kontaktní údaje), nepřevezme a neuhradí zboží  a nekontaktuje provozovnu v časovém limitu pro doručení stanoveném provozovnou, provozovna má právo takovouto objednávku stornovat  a požadovat její úhradu.

Pizza TARA - Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno Dovez Kytku s.r.o. |

'